Cumartesi, Ekim 22, 2005

Şımartın beni

denisutku dot com snapshot at 22 Oct 2005denisutku.com yine yenilendi. Uzun zamandır değiştirmek istediğim logoyu değiştirdim, uzun zamandır düzenlemek istediğim menüyü düzenleyip kategorilere ayırdım, şiir resimlerinin yerilerini değiştirdim (artık sıkıldım aynı şeylerden diye), bir de ölümüne çok üzüldüğüm Attila İlhan'ın şiirleri için güzel bir sayfa yaptım.

Bu zahmetlere durup dururken girmedim tabi. Siteye düzgün bir counter koyduğumdan beri tüm loglara bir bakayım dedim ki, o da ne? Ortalama ziyaretçi sayısı istisnasız her ay artıyor ve şu aralar 35 civarında. Site öyle her gün ziyaret edilecek türden bir şey olmadığına göre ayda yaklaşık 1000 kişiye ulaşıyor diye düşünebiliriz. Bu da bir kişisel site için çok süper bir seviye. Beni buralara siz getirdiniz, ben de teveccüllerinize layık olmaya çalışıyorum.

Ha bu arada google'da denisutku araması sonuçları da 400leri geçti. Hayırdır inşallah. Çok da gezip tozmuyorum webde bir süredir, özlettim herhalde kendimi.

0 yorum: