Perşembe, Haziran 25, 2009

Yeni evimiz Mashattan 24. kat

GÜNCELLEME: Mashattan yönetiminin başımıza açtığı İCRA çirkinliğini yazdım. Taşyapı'dan veya Mashattan'dan ev almayı veya kiralamayı düşünüyorsanız mutlaka okuyun.
8 Ağustos'ta evlendikten sonra taşınacağımız ev belli gibi. Bugün emlakçıya kaparoyu verdik, bir hafta içinde de anlaşmayı imzalıyoruz. Temmuz ortası gibi eşyları tamamlamış oluruz herhalde, zaten 85 metrekare olduğu için çok eşyaya gerek de olmayacak.

Yeni evimizden benim iş yerime 10 dakikada geliniyor. Her gün 1 saat fazla yaşıyor olacağım.

6 yorum:

Berk Kirca dedi ki...

hoja, demek dügün öncesi raki alistirmalarimizi burda yapabilcez:P

denisutku dedi ki...

Berk, burası kamp için çok uygun değil. Ben sizi Tarabya'daki eski evde içirmeyi planlıyorum.

Burcu Tüzün dedi ki...

tebrikler Denis :) Mutlu olun evinizde

Denis Mutlu dedi ki...

Selam denisutku nette adımı sonuçlarında yer aldığını gördüm. Seni ne kadar tanımasamda adaşım olarak yeni evin hayırlı olmasını diliyorum.

Denis M.

Unknown dedi ki...

Allah bir yastikta kocatsin efenim omur boyu!:)) Yine komsuyuz desenizee Ekim'de ben de tasinmis olacagim:)) zeynep oz.

Unknown dedi ki...

Denis merhaba,
Blog'una nette gezerken rastladım. Biz de Mashattan'a yeni taşındık. Biliyosundur şantiye elektriğinin gücü konusunda bazı sıkıntılar var. Yazın klima çalışmayınca çok mu sıcak oluyor? Bilgi verirsen sevinirim. Mail adresim cealkanti@gmail.com.
Şimdiden teşekkürler.