Pazartesi, Ocak 17, 2011

Mashattan asansörlerinin rezaleti

Kiraların 1.600 TL'den başladığı Mashattan'da, resimde gördüğünüz asansörle çıkıyoruz 24. kattaki rezidansımıza. "Kimseye Taşyapı'dan ev almayı tavsiye etmiyorum" dediğim yazıya yorum olarak bana "çapulcu" denmişti. Hadi beni ve benim misafirlerimi geçelim, Aysun Kayacı ve Seray Sever'i de gördüm bu asansörlerde.

Aklıma takıldı: Özcan Deniz, Gani Müjde ve daha başka bazı ünlülere, projenin tanıtımını yapmak için uygun fiyattan ev sattığı söyleniyor Taşyapı'nın. Acaba onları da icraya verdi mi?

5 yorum:

cenk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nane dedi ki...

merhaba;ratsızlıklarınızı belirttiğiniz blogda belki saçma gelicek size ama Maslakta çalıştığım için Mashattan'da oturmayı düşünüyorum ve 1+1 dairelerin kira ve aidat fiyatları ne kadar acaba?Siz 1.300tl demişsiniz bir yazıda ama ben
sahibinden.com'a baktım orada ilanların çoğu 1.800 ile 2.200 arasında,hem siz orada çalışıyormuşsunuz daha iyi bilirsiniz.Bir de aidatlar fix mi yoksa bazı faturalar ayrı mı geliyor?Bilgilendirirseniz çok sevinirim.

yldtrn dedi ki...

Deniz bey merhaba kolay gelsin sosyal paylaşımda bilgilendirmede bulunduğunuz için teşekkürker ben mashattandan 1+1 daire almayı düşün
üyorum yatırım amacıyla 290000 dolara ama çok farklı yorumlar var hepimiz zor paralar kazanan insanlarınız gerçekten hele benim için geçerli hisselerini de devrediyormus satan kişi kooperatif den haziranda teslim dairelerden lütfen yardımcı olabilir misiniz bana bu konuda önü açık bir yatırım diyorlar lütfen yardımcı olun

yldtrn dedi ki...

Deniz bey merhaba kolay gelsin sosyal paylaşımda bilgilendirmede bulunduğunuz için teşekkürker ben mashattandan 1+1 daire almayı düşün
üyorum yatırım amacıyla 290000 dolara ama çok farklı yorumlar var hepimiz zor paralar kazanan insanlarınız gerçekten hele benim için geçerli hisselerini de devrediyormus satan kişi kooperatif den haziranda teslim dairelerden lütfen yardımcı olabilir misiniz bana bu konuda önü açık bir yatırım diyorlar

Bahadır Doğan dedi ki...

Sadece asansorle kalsa keske. Bunlar bizim banyodan cekilmis fotograflar: http://imageshack.us/photo/my-images/546/dscn024350.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/28/dscn024250.jpg/

Ciddiye alan,ilgilenen kimse de yok maalesef. Hadi yuksek kirayi anladik, istemiyorsan oturmazsin ama verdigin aidatin karsiligini alamamak kabul edilir sey degil.