Cuma, Mart 26, 2010

Google Türkiye ofisi

Google'da çalışıyorum deyince insanlar şaşırıyor, garip geliyor. "Türkiye'de Google ofisi var mı?" diye tereddütte kalıyorlar. Evet 4 yıldır Google Türkiye ofisi var, ve ben orada çalışıyorum 3 yıldır. Sadece mühendisler var herhalde di mi? Hayır, aslında mühendislik yok Türkiye ofisinde. "Reklam pazarlama" ofisi burası, yani şirketlerin Google'da reklam vermesi ve Google'ın reklam hizmetlerini en iyi şekilde kullanılması üzerine çalışıyorlar. Türkiye ofisi sadece büyük, adı duyulmuş şirketlerin reklamlarıyla ilgileniyor, ama aslında AdWords üzerinden herheangi biri de kredi kartı bilgilerini girip reklam vermeye başlayabiliyor. Bu tip kendi kendine hesap açıp reklam veren kişilerin/şirketlerin hesaplarına Google Dublin'deki Türk ekibi destek veriyor.

Peki Google Türkiye'ye nasıl ulaşabilirim?

Siz arayarak ulaşamazsınız. Eğer Google Türkiye sizinle çalışmak istiyorsa, onlar size ulaşacaktır :)

Google Türkiye ofisinin telefonu Google'da arayınca çıkmaz, bulduğunuzu zannettiğiniz numaralar gerçek değildir.

Önemli not: Google Türkiye ofisinde sadece AdWords ürünü ile ilgili destek verilir. AdSense, Analytics, Gmail, Blogger gibi ürünlerin desteği online olarak Türkiye dışından verilmektedir.

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Google sizi kendi arama motorunda mı buldu ?:)

denisutku dedi ki...

Yok, ben kendi ellerimle CV gönderdim de çağırdılar görüşmeye.

busra dedi ki...

merhaba ben itü ingilizce bilgisayar mühendisliği bölümünde okuyorum.Mezun olduğumda google gibi bir şirkette çalışmayı çok isterim.İnternette gördüğüm maslak adresi doğrumu acaba diye sormak istiyorum.Çünkü orayı görmek ve eğer mümkünse orada çalışan herhangi biriyle bilgi almak için görüşmek isterim.Özellikle google da çalışmak için kendimi ne yönde daha çok geliştirmem gerektiğini merak ediyorum.ilgilenirinize teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

çok güzel, birde blogger tollbarı nasıl kaldırıdıgınıda yazarmısn lütfen lol

Yigit Yavuz dedi ki...

Merhabalar,
Öncelikle böyle donanımlı ve faydalı sitenizi paylaştığınız için teşekkür ederim..Google Türkiyeye gecen hafta acılan account strategist pozisyonuna başvuruda bulundum..basvurumu submit ettikten sonra 24 saat içerisinde basvurumun alındıgına dair otomatik bir mail alıcağım yazdı...fakat üzerinden 48 saat geçmiş olmasına rağmen herhangi bir mesaj gelmedi,basvurumun alınıp alınmadıgından nasıl emın olabılrım? Lınkedın gıbı cesıtlı platformlardan HR'daki çalışanların ırtıbat bilgilerini bulmaya çalıştım ama ulaşamadım..Eski bir Google calısanı olarak bana yardımcı olabilir misiniz?
Teşekkürler

Deniz Utku dedi ki...

Blogger'da toolbar'ı kaldırmak için template'in HTML'ine, head kısmı içine şu kodu eklemek yeterli:

#navbar-iframe {
display: none !important;
}

duygu dedi ki...

Lütfen arama motorunda ismim çıkıyor sayfaya tikladigimda açılmıyor bunu acil nasil silerim lütfen yardim edin

Kemal Doğan dedi ki...

Google Chrome'u öve öve bitiremiyorlar, Internet Explorer'ı bırakın diyorlar, ama Chrome'un bazı konularda beceriksiz olduğunu fark ettiniz mi acaba?
Hürriyet gazetesinin Arşiv sayfanına gidin ve 60 yıl önce Hürriyet'e bakın, 60 yıl önceki gün çıkmıyor bir türlü. Oysa Internet Explorer'la girin bakın, 60 yıl önceki günün Hürriyet'i karşınızda.

Teknoemin dedi ki...

Google'da çalışan birini bulduk ya, sorarız da sorarız :) Şeyy abi benim adsense şeysimi kapamışlar sen açar mısın? :D Günlüğün'de başarılar...

Ana Sayfa dedi ki...

Belik yeri değil ama muhatap bulamayınca insan bi umuttur yazıyor işte...


Merhana bir ISS firmasıyız ve ip adreslerimiz Google tarafından aşırı trafikden dolayı bloklanmış bazende doğrulama resmi geliyor. router arkasında 3000 den fazla kullanıcı var defalarca ilgili formu doldurmama rağmen çözüm gelmedi cevap da gelmedi. lütfen artık bir çözüm istiyorum çok fazla şikayet gelmeye başladı... bugun içinde çözüm bulunmazsa Google arama sayfasını bing veya yandex yahoo gibi alternatiflere yönlendirmeyi düşünüyoruz. konu hakkında da tüm müşterilere Google tarafından sorunun ne yazıkki çözüme kavuşturulmadığını belirten bir eposta göndereceğiz.

teşekkür ederiz.

Adsız dedi ki...

Google play in yasal ve google yi zarara ugratan bir acigini buldum kiminle gorusmem lazim kesinlikle programsiz ve yasal ama art niyetle kullanilirsa ve kullaniliyor ofisten kiminle gorusmemiz gerek ve karsiliginda bir odul almamiz mumkun mu?